Projekt BMS to połączenie edukacji, biznesu i integracji w najlepszym wydaniu

Ideą wydarzenia jest tworzenie flagowego, ogólnopolskiego miejsca spotkań dostawców i odbiorców zainteresowanych rozwojem oraz użytkowaniem systemów BMS, Smart Building, technologii automatyki budynkowej i inteligentnych rozwiązań dedykowanych nowoczesnym nieruchomościom.

Celem Projekt BMS jest wspieranie rozwoju biznesu w obszarze zintegrowanych rozwiązań budynkowych w Polsce poprzez skupienie w jednym miejscu i czasie najważniejszych graczy: dostawców rozwiązań, kluczowych decydentów reprezentujących integratorów, instalatorów, służby techniczne, zarządców nieruchomością, osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy i pozyskiwaniem kontaktów w obszarze inteligentnego zarządzania budynkami oraz podmioty opiniotwórcze, media i instytucje.

Najważniejsi gracze na rynku. Najnowsze trendy. Ekspercka wiedza.

W trakcie dwudniowego wydarzenia przedstawiciele branży przekrojowo prezentują informacje na temat trendów, nowinek technologicznych i potrzeb sektora w zakresie Smart Building, systemów automatyki budynkowej i technologii zarządzania budynkami. Szczególny nacisk kładziemy na wzrastające wymogi ze strony użytkowników, postęp technologiczny, coraz wyższe standardy ekologiczne i energooszczędne oraz procesy certyfikacji obiektów.

Do dyspozycji uczestników przez pełne dwa dni jest część ekspozycyjna umożliwiająca prezentację i testowanie sprzętu oraz indywidualne konsultacje. Wieczorny bankiet i część integracyjna owocują w nieformalne kontakty, które jeszcze bardziej przekładają się na efektywną współpracę z partnerami biznesowymi.

Wydarzenie ujmuje problematykę w trzech głównych obszarach funkcjonalnych: technologia – integracja – efektywność, które to obszary stanowią kroki do minimalizacji kosztów, optymalizacji procesów, zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa użytkownikom budynków.
ikona1
TECHNOLOGIA

Przekrojowe i kompleksowe przedstawienie rozwiązań z naciskiem na wzrastające wymogi ze strony użytkowników i inwestorów, postęp technologiczny, coraz wyższe standardy ekologiczne i energooszczędne oraz procesy certyfikacji obiektów. Dobór rozwiązań w zależności od typu inwestycji, wymogów formalnych i możliwości finansowych. Dostęp do najlepszych wzorców wdrożeń na rynku polskim i europejskim, prezentowanych przez ekspertów z branży.

INTEGRACJA

Omówienie sposobów na minimalizację kosztów i zwiększenie oszczędności poprzez integrację pracy systemów budynkowych. Systemy automatyki i technologie zarządzania budynkami rozwijane są, i będą w przyszłości, w kierunku zapewniającym możliwość jeszcze większej integracji pracy instalacji i urządzeń technicznych w budynkach, w tym m.in.: HVAC, systemy bezpieczeństwa, oświetlenie, sieci bezprzewodowe, zasilanie awaryjne, monitoring zużycia mediów, zintegrowane systemy multimedialne.

EFEKTYWNOŚĆ

Zaprezentowanie korzyści z zastosowania nowoczesnych systemów budynkowych w obiektach komercyjnych w tym m.in.: efektywność energetyczna poprzez minimalizację kosztów, redukcja zużycia surowców energetycznych i emisji CO2, oszczędność dzięki integracji pracy systemów HVAC oraz oświetlenia, możliwości analizy danych dotyczących zużycia energii i mediów, osiągnięcie poziomu bezpieczeństwa i komfortu wymaganego w nowoczesnych, dynamicznie zmiennych środowiskach biznesowych.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy w ramach dwóch opcji:

UCZESTNIK

Opcja udziału adresowana do projektantów, integratorów i instalatorów systemów BMS, generalnych wykonawców, inwestorów, osób działających w obszarze facility i energy management.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i obejmuje: udział w części merytorycznej (prelekcje, warsztaty, strefa wystawiennicza), udział w imprezie towarzyszącej, nocleg w pokoju dwuosobowym, wyżywienie (śniadanie, obiady, kolacja, przerwy kawowe), dostęp do strefy wellness i pakiet materiałów konferencyjnych.

PARTNER / WYSTAWCA

Opcja udziału adresowana do dostawców usług i rozwiązań systemów BMS, Smart Building, technologii automatyki budynkowej i inteligentnych rozwiązań dedykowanych nowoczesnym nieruchomościom.

Producentów i dystrybutorów zainteresowanych wystawieniem i wzięciem udziału w Projekt BMS jako Partner zapraszamy do kontaktu. Otrzymają Państwo ofertę udziału oraz poznają odpowiedź na pytanie: dlaczego czas spędzony na Projekt BMS może okazać się owocny dla Państwa biznesu?

Dlaczego warto zostać uczestnikiem

Uzyskasz przekrojowe i kompleksowe informacje na temat trendów, nowinek technologicznych i potrzeb branży

Poznasz ofertę najciekawszych dostawców usług i rozwiązań systemów BMS, Smart Building i technologii automatyki budynkowej

Przetestujesz rozwiązania w strefie wystawienniczej

Skonsultujesz się z ekspertami
z branży

Wzmocnisz i poszerzysz
relacje biznesowe

Weźmiesz udział w niezapomnianym wieczorze integracyjnym

Co wyróżnia nasze wydarzenie

RELACJE

Konferencje Projekt BMS dają możliwość bezpośredniego kontaktu, który jest najskuteczniejszym sposobem na rozwój relacji biznesowych, tworzenie nowych projektów oraz zdobywanie fachowej wiedzy nt. technologii i rozwiązań branżowych.

SKUTECZNOŚĆ

W jednym miejscu i czasie łączymy zainteresowane współpracą strony – projektantów, instalatorów, integratorów, inwestorów i zarządców nieruchomości oraz producentów i dystrybutorów.

TRADYCJA

Jesteśmy w branży od 2016 roku. Znamy specyfikę biznesu
i rozumiemy potrzeby dostawców i odbiorców systemów BMS.

ZASIĘG

Co roku wydarzenie gromadzi blisko 200 osób. Umożliwiamy wymianę kontaktów, fachowej wiedzy i doświadczeń w branży automatyki budynkowej.

ZAUFANIE

Budujemy i dbamy o relacje. Uczestnicy i Partnerzy nie są dla nas anonimowi. Jesteśmy świadomi ich otoczenia i konkurencji.

ATMOSFERA

Tworzymy spotkania dla ludzi, bo biznes to rozmowy i relacje. Dzięki temu Projekt BMS, to wydarzenie na które chcesz wracać.

Partnerzy w latach 2016 - 2022

Organizator - Lockus K2

Specjalizujemy się we wsparciu realizacji strategii biznesowych poprzez organizację wydarzeń oraz zapewniamy wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej firm. Umożliwiamy osiąganie celów sprzedażowych i wizerunkowych. Maksymalizujemy korzyści płynące z bezpośrednich kontaktów biznesowych.

DYSPONUJEMY

szerokim know-how. Łączy nas doświadczenie i ugruntowana wiedza w organizacji wydarzeń na najwyższym poziomie.

KREUJEMY

wizerunek marki, technologii, spotkania. Dbamy o to, aby nasze projekty były furtką do osiągnięcia oczekiwanego efektu biznesowego.

TWORZYMY Z PASJĄ

jesteśmy zorientowani na cel i realizujemy go zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów.

ZAPEWNIAMY

niepowtarzalną atmosferę, profesjonalną obsługę i realizację na każdym etapie wydarzenia.

Real Estate Magazine – to profesjonale czasopismo poświęcone tematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi. Autorami artykułów ukazujących się na łamach magazynu są praktycy oraz eksperci posiadający ugruntowaną wiedzę i duże doświadczenie w branży. Profil i merytoryka dwumiesięcznika doskonale odpowiadają na potrzeby zarządców nieruchomości, w tym biur, magazynów, centrów handlowych, hoteli czy deweloperów. Real Estate Magazine to przestrzeń do wymiany spostrzeżeń, będących reakcją na pojawiające się w branży zmiany i rozwiązania technologiczne. Wokół czasopisma gromadzi się społeczność skupiająca najważniejszych graczy, instytucje, stowarzyszenia oraz przedstawicieli świata nauki, którzy współtworzą kontent merytoryczny do wszystkich wydań Real Estate Magazine. To niezastąpione kompendium wiedzy z zakresu zarządzania nieruchomościami.

Portal budnet.pl jest tematycznym serwisem informacyjnym, skierowanym do szerokiego grona odbiorców i uczestników rynku budowlanego. Użytkownicy portalu, to zarówno ludzie związani z budownictwem zawodowo jak i inwestorzy. Portal buduje innowacyjne możliwości transferu wiedzy pomiędzy środowiskiem naukowców i przedsiębiorców a rynkiem.

Marcin Malinowski
Sales Engineer, Products & Distribution, Global Products

Ceniony specjalista w zakresie instalacji niskoprądowych świadczący usługi doradcze dla firm partnerskich, inwestorów, firm FM i utrzymania obiektów. Jego kariera zawodowa to szeroki przekrój praktycznych doświadczeń od zagadnień projektowych po najnowsze rozwiązania technologiczne. Od wielu lat zainteresowanie skierowane w stronę automatyki budynkowej i rozwiązań systemów BMS.

Doświadczenie zawodowe postanowił wykorzystać w tej dziedzinie dołączając do firmy Johnson Controls. Praktyczny kontakt z klientem na każdym etapie inwestycji (inwestor, projektant, GW, integrator, instalator) umożliwił nawiązanie trwałych relacji i optymalizację potrzeb klientów.

Relpol SA to polski producent przekaźników, który od 1958 specjalizuje się w produkcji różnego rodzaju przekaźników. Nasze produkty znajdują zastosowanie w automatyce przemysłowej i energetycznej, energoelektronice, elektronice przemysłowej i użytkowej.

Bazując na ogromnym, ponad 60-letnim doświadczeniu w produkcji przekaźników przemysłowych od kilku już lat rozpoczęliśmy naszą przygodę z segmentach BMS i automatyki budynkowej. Nasze dedykowane w tych obszarach produkty, oprócz możliwości zastosowania w zarządzaniu/ sterowaniu oświetleniem, doskonale sprawdzają się również w automatyzacji procesów związanych ze sterowaniem energią elektryczną w domach.

Marek Falkowski

Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału Mechatroniki oraz studiów podyplomowych Informatyka Przemysłowa.
Dyrektor sprzedaży w firmie Elmark Automatyka, od ponad 10 lat aktywnie związany ze sprzedażą rozwiązań w branży technicznej.
Specjalizuje się we współczesnych technologiach informatycznych oraz w rozwiązaniach zaawansowanych systemów przemysłowych, przeznaczonych do sterowania, monitorowania procesami oraz zarządzania produkcją. Posiada doświadczenie w zakresie projektowania, wdrażania i eksploatacji tej klasy systemów.

Piotr Panek
Jablotron Alarms

Każdego dnia uczę się czegoś nowego. Od ponad 20 lat zajmuje się tematami związanymi z komfortem, bezpieczeństwem i automatyzacją budynków mieszkalnych. Przez ten czas wiele się zmieniło. W swojej pracy zależy mi na tym, aby oferować rozwiązania dające namacalne korzyści dla rodziny, która zakupiła lub wybudowała swój wymarzony dom. Dla mnie automatyka domowa, to coś, co daje użytkownikowi najcenniejszą rzecz – czas. To czynności, których nie musi już robić, bo zamiast niego, zrobi to dobrze zaprojektowany i wykonany system automatyki.
Prywatnie lubię podróżować. Najlepiej do miejsc w których można usłyszeć ciszę.

SABUR to polski dostawca nowoczesnych urządzeń i kompleksowych rozwiązań (OT, IT i IoT) do zarządzanie instalacjami technicznymi i systemami bezpieczeństwa obiektów.

Specjalizuje się w systemach automatyki o otwartej architekturze.

Szeroko wykorzystujących technologie internetowe już na poziomie sterowników,

Ukierunkowanych na optymalizację i redukcję kosztów, głównie w wyniku ograniczenia zużycia mediów (energii, wody, gazu itp.).

Wspierających proces certyfikacji obiektu i poprawy jego efektywności energetycznej.

W ofercie firmy znajdują się produkty najlepszych europejskich dostawców, wykonane z należytą dbałością o szczegóły, charakteryzujące się przemysłową jakością wykonania i wysoką bezawaryjnością.

GEZE Polska Sp. z o.o. funkcjonuje na polskim rynku od 1997 r. i jest spółką-córką niemieckiej firmy rodzinnej GEZE GmbH, której historia sięga 1863 r. Jesteśmy jednym z uznanych na całym świecie producentów systemów okuć do drzwi i okien oraz technologii bezpieczeństwa. GEZE oferuje szeroką gamę takich wyrobów, jak drzwi automatyczne, technika drzwiowa, okucia do szkła, urządzenia do odprowadzania dymu i ciepła (RWA), systemy bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem, technika okienna oraz urządzenia do przewietrzania. Jako przedsiębiorstwo kształtujące rynek i wiodące w dziedzinie innowacyjności, firma GEZE wytwarza produkty zaawansowane technologicznie, zachowując przede wszystkim dbałość o komfort i bezpieczeństwo użytkowników. W ten sposób wpływa na ciągły rozwój techniki wyposażania oraz rozwiązań dla inteligentnych budynków.

Samozamykacze GEZE należą do najbardziej znanych na świecie. Codziennie miliony ludzi korzystają również z naszych systemów drzwi automatycznych. Projektujemy i realizujemy również niestandardowe rozwiązania na podstawie indywidualnych wymagań klientów, jak np. drzwi karuzelowe albo systemy całoszklane, które można znaleźć w wielu prestiżowych budynkach na całym świecie.

Towarzyszymy naszym klientom w całym cyklu życia budynku – począwszy od jego koncepcji i projektu, poprzez budowę, aż po codzienne użytkowanie. Oferujemy nie tylko najlepsze produkty i rozwiązania, ale również pełne wsparcie projektowe oraz modelowanie BIM, a także profesjonalne usługi montażowe i serwisowe.

Przemysław Pabiańczyk

Z branżą BMS związany od prawie 10 lat. Po ukończeniu studiów na Wydziale Elektrycznym Politechniki Śląskiej brał udział w kilkudziesięciu wdrożeniach podczas których dopasowywał rozwiązania pod wymagania klienta. Obecnie zajmuje się szkoleniem i wsparciem integratorów.

Dariusz Romejko
Kierownik Produktu: Systemu automatyki i zarządzania budynkiem Desigo firmy Siemens

W firmie Siemens kieruje działem odpowiedzialnym za system automatyki i zarządzania budynkiem – Desigo oraz wdrożeniem narzędzi wspierających proces projektowania i rozwiązaniami poprawiającymi efektywność energetyczną. Z rynkiem systemów automatyki budynkowej związany od ponad 15 lat w zakresie ich projektowania, uruchomienia oraz serwisowania.

Robert Kostro-Olechowski
Kierownik Produktu: Systemy automatyki pomieszczeniowej i rozwiązania chmurowe

Odpowiedzialność w firmie Siemens skupia się na promocji oraz wsparciu technicznym rozwiązań automatyki budynkowej z grupy Desigo ze specjalizacją w kompaktowych rozwiązaniach zarządzania instalacjami Desigo Control Point, automatyce pomieszczeń Desigo Room Automation oraz rozwiązaniu chmurowym do zdalnego monitoringu i kontroli budynków Building Operator. Z rynkiem BMS związany od 5 lat